duminică, 4 ianuarie 2015

It's 2015!

DSC_0301

En: Happy New Year! May 2015 be everything you expect it to be! For me, it will be one hell of a year, overflowing with major life changes (I'll start working tomorrow, I'll get married in 6 months and there's a lot more to come, bu I'll tackle it one challenge at a time). These photos have been waiting for over a week now, but I couldn't get around to posting them (the very busy Holiday season kept me away from my computer - as it should). I hope you like the scenery as much as I did - it's the hystorical Alba Iulia during Christmas time and my red and white outfit seemed most appropriate!

Ro: E 4.01. 2015. As putea sa scriu multe, dar cred ca daca spun " Un 2015 perfect!" rezum toate urarile de bine in doar 3 cuvinte. Pentru mine se anunta un an cel putin interesnt - maine incep sa lucrez ca medic rezident (emotii, emotii, nod in stomac...), in aproximativ 6 luni vine si nunta (emotii, si mai mari emotii...) si cine mai stie cate alte aventuri neasteptate o sa imi aduca acest an?! O sa iau provocarile pe rand si sper ca la sfarsitul celor 12 luni, sa pot afirma ca 2015 a fost cel mai bun an din viata mea - asta e singura mea rezolutie (o nimica toata :D). Fotografiile de astazi asteapta cuminti, de mai bine de o saptamana, sa fie postate - locatia e Cetatea Alba Iulia, un loc foarte drag mie (si foarte fotogenic), iar tinuta in nuante de rosu si alb nu e tocmai ce port zi de zi, dar cu tot Spiritul Sarbatorilor, mi s-a parut extrem de potrivita!

DSC_0304
DSC_0298
DSC_0293
DSC_0305
DSC_0300
DSC_0315
DSC_0292

I was wearing: coat - HERE; faux fur collar - H&M; everything else - Zara.
Am purtat: palton - AICI; guler blana - H&M; restul (bluza, colier, pantaloni, botine) - Zara.
 

9 comentarii:

  1. nice photos. ;-)

    i invite to me too
    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Se anunta un an interesant, inseamna ca :)
    Multa bafta cu rezidentiatul si cu pregatirile pentru nunta! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru noul job si pentru nunta!
    Iti doresc din toata inima ca acest an sa fie cel mai bun pentru tine so far. :)
    Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, sa fie cu noroc in toate :)

    http://anamariaben.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Eeeek! You're getting married! That's so exciting! I'm so happy for you ^_^ And congrats on the job as well!
    Love this coat so much, the fur makes it amazing!

    RăspundețiȘtergere