duminică, 23 februarie 2014

By the Lake

DSC_0027
DSC_0033

En: In spate of the terrible, gloomy weather, we decided to take a walk by the lake yesterday. And in spate of my usuall bad calls when it comes to getting dressed, I nailed it this time with rain boots and a heavy scarf, which protected me from both the mud and the wind. I feel like these boots are one of the best investments I made (now I'm thinking I could also use a pair of green Hunters, but so far these Favollas do the trick just as well). So, in case you still don't own a pair, now's the time!

Ro: Chiar daca nu am mai vazut soarele de cateva zile, ne-am hotarat sa iesim totusi la o plimbare pe malul lacului ieri. Si cu toate ca de obicei nu sunt foarte inspirata cand vine vorba de alegeri vestimentare in ton cu vremea de afara, am nimerit-o de data asta cu cizme de cauciuc si un fular gros, ambele foarte necesare avand in vedere ca ne-am plimbat prin noroaie si ne-a suflat vantul din plin. Cred ca perechea asta de cizme sunt printre cele mai bune investitii ale mele (ma gandesc ca as putea sa mai adaug colectiei si o pereche de  cizme Hunter verzi pe viitor, dar deocamdata mi-e bine cu perechea asta Favolla). De fapt, imi plac atat de mult ca mi-am comandat si versiunea mai scurta, tot din cauciuc negru si tot de pe www.fashiondays.ro. Le astept cu nerabdare de cateva saptamani si vi le recomand si voua cu incredere!

DSC_0018
DSC_0071
DSC_0077
DSC_0074
DSC_0072
DSC_0058
DSC_0076

I was wearing: jacket - Pull&Bear (Similar); top - Zara; leather leggings - H&M (Similar); scarf - Kenvelo; rubber boots - Favolla bought on www.fashiondays.ro.
Am purtat: jacheta - Pull&Bear (Asemanatoare); bluza - Zara; pantaloni piele - H&M (Asemanatori); fular - Kenvelo; cizme cauciuc - Favolla de pe www.fashiondays.ro.

15 comentarii:

  1. Foarte mult imi plac cizmele si chiar acum am deschis intr-un tab linkul paginii Fashion Days urmand sa vad ce gasesc dragut :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur :) Apar campanii noi in fiecare zi si se mai repeta produsele la anumite intervale de timp, dar daca intri des, sigur gasesti ce cauti ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Beautiful pics! The jacket is perfect with the scarf .

    www.shineonsilver.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta foarte bine acest outfit chic si relaxat :) La ce lac ati fost?
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici langa Cj, la Gilau, ma bucur ca iti place :)

      Ștergere
  5. Your blog is lovely, I follow You now, hope You follow me back
    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for following, I'm glad you stopped by!
      Kisses,
      Anca

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt pozele, atat de clare si bine definite... sunt realizate cu acelasi aparat pe care l-ai folosit si pana acum? :D
    Primele 2, cu cele 2 nuante contrastante, sunt superbe!!
    Imi place mult cum ai combinat totul, cizmele de cauciuc, fularul, iar rujul de pe buze e magnific!! :*

    http://diana.doubleweb.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem un Nikon D3100 si de vreo luna un obiectiv nou de 55/200 mm, am avut noroc cu lumina si peisajul si pozele au iesit intr-adevar extrem de clare. Ma bucur mult ca iti plac, si noi am fost incantati de ce a iesit :D
      Te pup,
      Anca

      Ștergere
  7. O tinuta relaxata si perfecta pentru vremea mohorata si rece. Imi plac foarte mult cizmele si fularul pufos <3

    Pink Wish Blog
    Pink Wish Facebook
    Pink Wish Instagram

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, cam asa s-a vrut tinuta si chiar s-a dovedit potrivita. Ma bucur ca e pe gustul tau :)

      Ștergere
  8. Love this jacket :)

    www.carolina-toledo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Cizmele tale, cizmele tale <3 Sa stii ca pozele tale de astazi ma relaxeaza, mi-ar placea sa ma aflu intr-un loc asemanator, o masuta, un ceai sau o cafea, poate si laptop-ul ca sa pot scrie daca-mi vine vreo idee :D Imi place tare mult tinuta, e total pe gustul meu si n-as schimba absolut nimic la ea daca as purta-o :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult de tot sa citesc asta :D E foarte bine departe de oras din cand in cand, sper ca si weekendul asta sa plecam pe undeva :)

      Ștergere