luni, 23 decembrie 2013

The DIY Embellished Beanie

DSC_0027 (2)

En: Last year, in a moment of feeling crafty I thought to myself: why spend a lot of money on something I could do myself? You see I had a huge crush on a hat wore by Elisa Nalin, check it out HERE, which costed a fortune I could never justify spending on a hat. So, I went to H&M, bought a cheap 3$ hat, then ran to a local store to get some embellishments (another 5$) and then the sewing began. Easy peasy, looks nice and feels good to wear something made by myslef. I don't wear it all that often (because I own way too many hats) but it really matched yesterday's white and gray outfit, so I took it out for a spin. Now I'm looking for a black one to write something on, maybe with studs or pearls, kinda like THIS. It'll be my project for this vacation, wish me luck! And until I see you, enjoy these holidays as you like best and have a Merry Christmas!

Ro: Anul trecut intr-un moment de "si eu pot sa fac o caciulita DIN ASTA" m-am apucat sa cos pietricele de la mercerie pe o caciula simpla H&M (cea mai ieftina gasita, vreo 10 lei am dat pe ea). Nimic complicat, m-am jucat un pic cu pietrele, m-am hotarat cum sa le aranjez, le-am facut si o poza ca sa nu uit si am trecut la cusut. Rezultatul il aveti in poze si spre deosebire de alte "proiecte" de-ale mele a fost atat de simplu incat nu putea iesi decat bine. Nu port prea des caciulita, dar ieri s-a potrivit perfect cu tinuta mea in alb si gri, asa ca am scos-o la plimbare. Si uitandu-ma la poze, parca ma mananca din nou degetelele sa fac una si anul asta, ma gandesc sa fie neagra si sa scriu ceva cu tinte/perle cusute de mana, cam in stilul ASTA. Daca iese, va tin la curent. Pana atunci, va doresc sa va bucurati de sarbatori cum stiti voi mai bine si noi ne vedem dupa colinde si mese festive! Craciun fericit!

DSC_0026
DSC_0019
DSC_0016
DSC_0020
DSC_0005
DSC_0017 (2)

I was wearing: faux fur coat - Zara, similar HERE; t-shirt - Zara; white jeans - Pull&Bear, similar HERE; sneakers -Nike, similar HERE; bag - Calvin Klein; beanie - H&M + DIY.
Tinuta alcatuita din: haina blana artificiala - Zara, asemanatoare AICI;tricou - Zara; jeansi - Pull&Bear, asemanatori AICI; tenisi - Nike, asemanatori AICI; geanta - Clavin Klein; caciula - H&M+ DIY.

7 comentarii:

  1. nice;-_)

    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. I love the coat and your hat is beautiful hahahahahaha!
    such a good idea!
    Can u visit my blog? I'm quite new, comment and follow me!
    http://larsup.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  3. you look amazing..!! i love your coat as well :)

    http://buyleatherjacketsonline.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa e hainuta asta, foarte dragut look-ul, tineresc si fresh!!

    RăspundețiȘtergere
  5. love it! http://www.casualglamorous.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Now this is my kind of outfit :D N-as purta eu la fel de bine ca tine haina, dar tie iti vine tare bine :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de bine iti sta cu aceasta cacuulita!!!

    RăspundețiȘtergere