sâmbătă, 17 mai 2014

Run and Buy: Slip Ons

En: I'm assuming it's no breaking news that you need to own several pairs of comfy shoes this season. I mean even Fashion Week Streetsyle was almost no heels and all comfort, plus the options are limitless. If you're the mad fashionista type, you're gonna want to buy some Birkenstocks or other kind of ugly, chunky sandal for summer. If you're the practical kind, you're gonna invest in some Nike Air Max just because they're both extremely comfortable and so in. And if you're the "I only buy pretty stuff" kind of girl, you're gonna probably end up with some beautiful, printes slip ons. There's a lot to choose from below!

Ro: Presupun ca atunci cand la Fashion Week vedem fotografii de streetstyle in care toata lumea alege o forma de tenisi in favoarea stliletto-ului, e clar ca avem liber la incaltaminte comoda primavara asta. Optiunile sunt nenumarate: de la Birkenstock (pentru care nu inteleg fascinatia, dar recunosc ca am niste sandale usor asemanatoare), Nike Air Max sau una din variantele de tenisi colorati de mai jos. Exista o singura regula: cu cat mai comod, cu atat mai bine!


Slip ons crush

4 comentarii:

  1. Si mie imi plac tare mult dar am impresia ca imi fac piciorul imeeens. Unde mai pui ca de regula port 39-40 ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu port 38-39 si mi se pare ca arata ok, poate nu ai gasit inca modelul potrivit ;) :*

      Ștergere
  2. love the print ones :)

    http://www.bloglovin.com/en/blog/4602025

    RăspundețiȘtergere